Garanties & Klachten
Garanties
Garantie vinden wij vanzelfsprekend en wij willen je graag een zeker en veilig gevoel geven tijdens het bestellen. Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt natuurlijk de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luxer-wonen.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Garantie en Service door Bestway:
Bestway kent een uniek service- en garantiesysteem waarbij jij als consument rechtstreeks contact op neemt met de fabrikant om nog sneller geholpen te worden. Daar zit een team vol met specialisten om al jouw garantiegevallen snel en vakkundig af te handelen! Met dit unieke systeem biedt Bestway een zeer professionele en uitgebreide nazorg voor al haar producten.
Bestway Service Stappenplan:
Wat heeft Bestway nodig bij de klacht? Kopie aankoopbon, foto van het defecte/kapotte onderdeel, serienummer. Opmerking: Bestway vervangt enkel het defecte onderdeel.
Verzoek indienen voor Support: uw verzoek kunt u indienen per e-mail naar service@bestwaycorp.nl
Support aanvraag: Zodra uw claim is ontvangen, geaccepteerd en terecht is bevonden door Bestway, zal het after-sales team de nieuwe onderdelen toezenden naar het opgegeven adres.
Voor een overzicht van het stappenplan die door Bestway is opgesteld: www.bestwaycorp.nl/support